Friday, August 19, 2016

Entry 13: Haid Tidak Teratur, Boleh Jadi Salah Satu Punca Wanita Sukar Hamil

Teks/Foto: Suhaini binti Saperan


Bismillahirrahmanirrahim. 

Assalammualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh. 

Anda ada masalah seperti wanita di atas? 


Tahukah anda Haid yang tidak teratur boleh jadi punca Wanita Sukar Untuk Hamil.

Haid yang tidak teratur selalunya memberikan kesan yang tidak baik dan signal tidak bagus kepada sistem tubuh badan normal seorang wanita. Lebih-lebih lagi untuk kesan jangka panjang terhadap kesihatan. Tidak mustahil juga boleh menjadi punca terganggunya hubungan suami isteri. 
Di antara kesan-kesan yang biasa dihadapi oleh mereka yang mengalami gangguan haid yang tidak teratur ini adalah;
Tidak Subur dan Sukar Hamil – Haid yang tidak teratur boleh menjadi punca dan tanda-tanda anda ada masalah yang serius. Tidak membuat rawatan segera mungkin boleh memburukkan lagi keadaan dan mungkin akan jadi punca kerosakkan sistem peranakan dan rahim wanita. Sudah menjadi Impian setiap wanita dan pasangan yang dah berkahwin adalah ingin mendapatkan zuriat dari rahim sendiri. Tapi jika masalah haid tidak di rawat dengan segera ia boleh mengganggu kesuburan dan peluang untuk hamil akan jadi lebih sukar.
Masalah kesihatan seperti anemia – Haid tidak teratur juga boleh menyebabkan haid berpanjangan. Dan ia boleh mengakibatkan masalah kehilangan darah yang banyak. Badan akan jadi lemah dan mudah pitam/pengsan.
Banyak lagi kesan akibat masalah haid tidak teraur ini. Sebelum masalah ini menjadi lebih rumit, sebaiknya anda  bertindak awal dengan merawat masalah ini dari dalam. 
Ini adalah salah satu TESTIMONI pengguna yang telah pun berjaya merawat masalah di atas dengan Produk Muslim keluaran Ana Edar ini.

InshaALLAH, Produk Muslim yang diberi nama Qaseh Gold Adinda ini di formulasikan khas dengan gabungan ramuan sunnah yang terbaik dan ia adalah salah satu usaha alternatif untuk membantu memperbaiki masalah di atas. Biarpun anda rasa masalah ini tidak serius pada anda namun sebaiknya cegah lah sebelum ia menjadi lebih parah. Pilihan di tangan anda untuk memilih samada mencegahnya dengan mengamalkan makanan tambahan daripada terpaksa bergantung dengan ubat-ubatan dikemudian hari. 
p/s: Anda mahu Kak Ani bantu anda mengatasi masalah di atas ? Macam biasa, tolong jangan segan2 untuk whatsapp Kak Ani ya. InshaALLAH dengan izinNYA masalah anda dapat di atasi dengan baik. 

Salam Qaseh Sayang, Moga Perkongsian Ini Bermanfaat Buat Semua.
Kak Suhaini
Konsultan Qaseh Rawang
0126565630


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...